Kundeservice

E-mail: kundeservice@harlequin.dk
Telefon i Danmark: 80 88 24 99
Telefontider: mandag kl. 10-12 og tirs-fre kl. 9-12.

Spørgsmål som vi modtager på e-mail vedrørende køb/ordrer på hjemmesiden, bliver besvaret inden for 48 timer på hverdage.

Harlequin / HarperCollins Nordic AB
Box 49005
100 28 Stockholm

Betaling & levering

Fakturaspørgsmål

Har du valgt at betale med faktura, sendes fakturaen direkte til den e-mailadresse, som du angav ved bestillingen.

Restanceopkrævning på trods af betalt faktura

Hvis du har betalt en faktura og alligevel får en rykker for den, kontakt vores kundeservice på kundeservice@harlequin.dk.

Inkasso

Din faktura går til inkasso, hvis du på trods af skriftlige rykkere ikke har betalt den. Indtil din gæld er betalt, kan du ikke lave flere bestillinger på harpercollins.dk.

Kreditkontrol af nye kunder

Når du registrerer dig som ny kunde hos harpercollins.dk, henvender vi os til Klarna AB om din kreditværdighed. (Det er ingen kreditoplysning og registreres ikke som en sådan). Hvis du er registreret som dårlig betaler, forbeholder vi os ret til at begrænse betalingsmåde eller nægte dig at blive kunde. Du skal være fyldt 18 år for at handle hos harpercollins.dk. Vi forbeholder os ret til at annullere ordrer fra personer, som har opgivet urigtige personoplysninger og/eller er registreret som dårlige betalere. Dine personoplysninger behandles ifølge gældende dansk lov.

Mangler ordrebekræftelse

Vi sender altid en ordrebekræftelse, samtidig med at en ordre bliver afgivet. Bekræftelsen sendes til den e-mailadresse, som du har opgivet, da du blev kunde hos harlequin.dk. Ved visse typer af e-mailkonto kan ordrebekræftelsen havne i spam-mappen. For at undgå det skal du angive order@harlequin.dk som godkendt afsender hos din mail-udbyder. Så modtager du fremover ordrebekræftelser og andre vigtige meddelelser direkte i din indkurv. Vi har ingen mulighed for at sende ordrebekræftelser flere gange til dig.

Leverance

Dine bøger sendes direkte hjem til din adresse. I visse tilfælde skal du hente større bestillinger på det nærmeste posthus. Har du valgt at betale med faktura, sendes fakturaen direkte til den e-mailadresse, som du angav ved bestillingen.

Leveringstid

Leveringstiden er normalt 10-15 arbejdsdager fra bestillingsdagen. Vi tager forbehold over for udsolgte titler, lagerbeholdning hos vores leverandører samt eventuelle prisfejl.

Fortrydelse & tilbagelevering

Ved fortrydelse betales returportoen af kunden (sørg for at medfølgende følgeseddel ligger i pakken ved retur). Ved fejl på varer, omvendelse af køb eller leverance kontakt vores kundeservice. Fortrydelsesretten omfatter ikke e-bøger der kan downloades, de kan på grund af deres natur ikke returneres.

Varer savnes i leverancen

Hvis en vare står som leveret på din faktura, men ikke findes blandt de leverede varer, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice.

Jeg har ikke fået mine varer

Hvis du ikke har fået dine varer inden for den lovede leveringstid, kontakt vores kundeservice.

FAQ

Hvordan læser jeg e-bøger?

Læs mere i vores guide ”Sådan fungerer e-bøger” som du finder her.

Kan jeg abonnere på jeres bøger?

Ja, vi har flere forskellige bogklubber til enhver smag. Læs mere her.

Siden fryser, eller bliver sort, når jeg prøver at gennemføre en ordre. Hvorfor gør den det, og hvordan kommer jeg videre?

Prøv først og fremmest at rense din cache/historik på din computer. Hvis det ikke hjælper, så kan du forsøge at opdatere din browser, eller prøve med en anden browser. Vi anbefaler at du bruger enten Mozilla Firefox (som kan downloades gratis her: http://www.mozilla.org) eller Google Chrome (som kan downloades gratis her: http://www.google.com/chrome) som browsere. Hvis du benytter Internet Explorer så anbefaler vi, at du opdaterer til den nyeste version her: http://www.microsoft.com/ie

Hvor kan jeg finde information om Harlequinforfattere?

Se siden Vores forfattere, hvor du finder yderligere information.

Jeg genkender denne bog. Er den blevet udgivet tidligere?

Vore udgivelser består hovedsageligt af nyskrevne ikke tidligere udgivne bøger. Som abonnent på vore serier får du altid nye bøger. Sommetider publicerer vi en bog igen med henblik på salg i butik og/eller vor webbshop. I disse tilfælde angives dette i informationen om bogen.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil oversætte Harlequinbøger?

Vi ser gerne, at vore oversættere har arbejdet med oversættelse tidligere eller har en akademisk uddannelse i sprog. Læs mere under Bliv oversætter.

Hvor er den nærmeste butik, som sælger Harlequinbøger?

Tag kontakt med kundeservice, så hjælper vi dig med at finde en butik i nærheden.

Hvor henvender jeg mig, hvis jeg har synspunkter om bogens tryk eller indhold?

Send en mail til kundeservice, så hjælper vi dig.

Abonnementer

Vi tilbyder dig et varieret udbud af serier at vælge imellem, til en meget attraktiv abonnementspris.

Læs mere

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få masser af tilbud!

Læs mere

Vidste du at

  • Vi har over 500 e-bøger
  • Vi tilbyder gratis forsendelse ved køb på over 250 kr
  • Du kan handle på kort eller faktura

Følg os!